Contact met een Ponto gebruiker in de Verenigde Staten

Bij de beslissing om voor een botverankerde oplossing te kiezen, gaat u niet over één nacht ijs. Wellicht is het een goed idee om waardevolle informatie over botverankerde hoorsystemen en Ponto op te doen bij mensen die al ervaring hebben met de aanschaf van een botverankerd hoortoestel.

Overweegt u een Ponto? Er zijn al honderden gebruikers van Ponto in de Verenigde Staten. Veel van deze gebruikers zijn graag bereid hun ervaringen met Ponto en de behandeling voor hun botverankerde implantaat met u delen. Mocht u in contact willen komen met een van deze Ponto gebruikers, dan kunt u onze klantenservice een berichtje in het Engels sturen naar pontousers@oticonmedicalusa.com

Vermeld daarbij de onderstaande informatie, zodat wij de Ponto gebruiker voor u kunnen kiezen, die het meest geschikt is om uw vragen te beantwoorden.

  • Achtergrond van uw gehoorverlies (soort en oorzaak van uw gehoorverlies)
  • Leeftijd
  • Woonplaats en land
  • Contactmethode (Skype of per e-mail)

Ponto
De eerste keuze van gebruikers
Dit zijn de Ponto gebruikers

“De Ponto Pro is erg eenvoudig te bevestigen en te verwijderen en in vergelijking met mijn vorige botverankerde toestel is de geluidskwaliteit veel helderder en nauwkeuriger.”


Pia Cramer, Controller & gebruiker van Ponto Pro